Chiara Ferragni i radosna kolekcja dla Benetton
Benetton zaprasza na owocową ucztę i na nowych bohaterów kolekcji wybiera w tym sezonie OWOCE. To one, zdaniem nowego dyrektora kreatywnego marki odżywią nas nie tylko dosłownie – ale też duchowo. Nowa kolekcja to obfitość wiśni, jabłek i gruszek różnej wielkości.
Be everything
Wszystko z czytelnym przesłaniem: Bądź sobą. Ciesz się tym, że nie jesteś idealny. Wykorzystaj różnorodność kolorów i tkanin, aby być kimkolwiek zechcesz.
Mieszaj, dobieraj wybierz swój ulubiony smak
Jabłka, gruszki i wiśnie wyrastają jak ogromne ikony na płaszczyźnie koszulek, kardiganów, toreb i czapek, tworząc niekończące się wzory. To młodzieńczy styl pop, który z jednej strony czerpie ze świata komiksów, a z drugiej stawia pytania o to, co naturalne lub sztuczne, o autentyczność lub fikcję. W tym samym klimacie, w kampanii reklamowej jabłka, truskawki i wiśnie stają się instrumentami lekkiego i zabawnego uwodzenia.
Chiara Ferragni
Twarzą nowej kolekcji Benettona Wiosna/Lato 2023 jest Chiara Ferragni. Włoska Influencerka i modelka wyznacza trendy i przeciera szlaki podpowiadając, jak ubrać się stylowo! Chiara Ferragni i nowa kolekcja United Colors of Benetton to potwierdzenie wspólnej pasji do mody, miłości do kolorów i radości, ciekawości i zaangażowania społecznego.
Wyświetl ten post na Instagramie