W ramach kampanii marka PUMA zrealizowała sesję zdjęciową z lokalną ambasadorką Karoliną Gilon. „Cali Wedge to totalnie mój styl. Mogę założyć je do wszystkiego – tak samo do sukienki jak i spodni dresowych. I w miasto!” – mówi Karolina.
Elementem wyróżniającym nowy model PUMA jest wysoka podeszwa, na której osadzona została konstrukcja buta. Cholewka buta zawiera elementy wykonane z syntetycznej skóry, a na języku umieszczono materiałową metkę. Podszewkę wykonano jest z oddychającej siatki oraz sztucznej skóry dla dodatkowej wygody.
Globalną ambasadorką tego modelu jest Selena Gomez, która od kilku sezonów jest związana z marką. “Cali Wedge to idealny sposób na podkreślenie pewności siebie” – mówi Selena Gomez. “Dzięki grubej platformie czuję, że jestem wysoka jak na obcasach, jednocześnie zachowując komfort moich ulubionych sneakersów”.
Nowe PUMA Cali Wedge dostępne są już w sprzedaży w oficjalnych sklepach marki, za pośrednictwem strony internetowej oraz w wybranych sklepach partnerskich.