Światowej sławy muralista James Goldcrown nawiązał współpracę z marką Skechers. Przenosząc tym samym swoje kultowe projekty Love Wall na kolekcje obuwia. Sezon wiosna-lato to serce. Goldcrown nawołuje w ten sposób do sympatii i uczuć miłosnych. Pierwsza premiera Skechers x JGoldcrown obejmuje modele Uno.
„Zaczęliśmy od płótna, a następnie zdigitalizowaliśmy grafikę, aby przenieść ją na but. Myślę, że przy obecnej sytuacji na świecie jest to odpowiedni czas na taką inicjatywę. Coś tak prostego jak serce może naprawdę poruszyć ludzi – więc miejmy nadzieję, że rozpowszechnimy trochę miłości ”- powiedział Goldcrown.
Popularna sylwetka Uno jest dostępna w dwóch wyjątkowych fasonach. Skechers Uno – Spread the Love z nadrukiem z boku oraz Uno – Loving Love (skupia się na detalach z wzorem serca na podeszwie). W przyszłych sezonach współpraca poszerzy się o kolejne modele butów Skechers.