Bardzo kobiece warstwowe stylizacje ze zdobionym denimem dla dziewczyn oraz świetne geometryczne printy dla facetów – to serce kolekcji H&M Loves Coachella, powstałej we współpracy z jednym z największych festiwali na świecie. Kolekcja będzie dostępna w sklepach H&M od 30 marca oraz w sprzedaży online.
W tegorocznej kampanii kolekcji zobaczmy video grupy The Atomics, Lucky Blue Smith’a oraz jego sióstr: Pyper America, Starlie and Daisy Clementine, grającej alternatywny pop. Klip pokazuje w jaki sposób “Coachella look” staje sie popularny na całym świecie, w tle słychać utwór „Let’s Live For Today” grupy The Grass Roots wykonywany przez The Atomics.
“Kolekcja H&M Loves Coachella ma w sobie wszystkie elementy, dzięki którym możesz poczuć ducha festiwalu, gdziekolwiek jesteś” mówią The Atomics.
“Współpraca z teamem Coachella przy tej kolekcji była świetna. Nasze projekty bardzo im się spodobały.” mówi Pernilla Wohlfahrt, Head of Design and Creative Director w H&M .
Wśród kluczowych elementów tegorocznej kolekcji H&M Loves Coachella znajdziecie koronkowe sukienki na cienkich ramiączkach, metaliczne body, pudrowo różowe plisowane spódnice, denimowe kurtki z kwiecistymi zdobieniami oraz bluzy z kapturem. Nie zabraknie również festiwalowych akcesoriów: chokerów czy różowych okularów przeciwsłonecznych w kształcie serduszek.
Męska część kolekcji to między innymi tiszerty w stylu tie-dye wraz z odpowiadającymi im wiązanymi na sznurek szortami. Białe bawełniane tank topy mają gotyckie grafiki Coachella, a obcięte dżinsowe szorty – rowerowe detale. Mocnym elementem kolekcji są koszule z kolorowymi printami Ikat, które idealnie prezentują się do wytartych denimowych spodni.