Po latach pracy nad projektem, udało się zmaterializować myśli i idee.
Czym jest więc ANOIRE?
Filozofia ANOIRE oparta jest na jakości. Szczególną uwagę przywiązujemy do detalu. Objawia się to pewną manierą, która jest obecna w każdym koncepcie. Zastosowanie wysokogatunkowych tkanin traktujemy jako konieczność. Perfekcjonizm jest czymś co buduje, pozwala na powstanie projektu doskonałego. Dlatego, każdy niuans jest niezwykle istotny. Tylko to pozwala na stworzenie struktury, która może być czymś trwałym. Sezonowość niestety jest rzeczą przemijającą, ANOIRE natomiast, chce pozostać elementem niezmiennym i nienaruszonym.
Sama forma oraz struktura projektów w procesie twórczym przypomina zjawisko kreacji rzeźbiarskiej w kamieniu. Sylwetki kształtowane są bezpośrednio na człowieku. Odejmując pewne elementy, pozwalam wydobyć wcześniej nieistniejące linie i punkty w przestrzeni ciała, które umożliwiają manipulację kształtem oraz proporcjami człowieka. Niezmiennym i celowym działaniem jest uniesienie linii ramion, znaczne zwężenie rękawów oraz poprowadzenie linii pleców w sposób meandryczny przez delikatne zwężenie i dopasowanie w talii. W ten sposób wpływam na sylwetkę wydłużając i wysmuklając ją wizualnie. To małe niuanse decydują o ostatecznej kompozycji.
ANOIRE ceni osobliwość.
Niezwykłe jest cenne, bo jest unikatowe. Dystansując się od współczesnych norm społecznych, konwencjonalnych wizerunków ludzi, rozumiemy, że ich oblicza są doskonałe, ale w wyniku kreowania pozornego wyobrażenia o tej doskonałości. ANOIRE odradza surowość i prostotę, czystość i prawdę. Formując w ten sposób kanon, którego fundamentem jest piękno, wartość niezmienna i ponadczasowa.
ANOIRE CAPSULE COLLECTION 2018 jest tworem powstającym długookresowo.
Postawienie na czystą formę jest najistotniejszą i najbardziej widoczną cechą marki. Natomiast wartości i idee, które się za nią kryją, pozostają niezmienne od momentu zainicjowania procesu tworzenia, do momentu jego zakończenia.
Dobrze wprawione oko, odkryje odniesienia do architektury oraz malarstwa, zwłaszcza w kwestii symboliki struktur sakralnych, ich mistycyzmu oraz wrażeń czysto estetycznych.
CZY NIE BYŁOBY PIĘKNEM, POWRÓCIĆ DO TYCH WARTOŚCI, KIEDY WSZYSTKO BYŁO BARDZIEJ PRAWDZIWE.