EPPRAM sukces owiany tajemnicą

on
EPPRAM sukces owiany tajemnicą

Chociaż o marce Eppram zaczęło się robić głośno niespełna kilka miesięcy temu, tuż po premierze kampanii debiutanckiej kolekcji, nikt aż do dziś nie przypuszczał, że za marką stoi najpopularniejsza instgramerka oraz influencerka w Polsce – Maffashion.

EPPRAM sukces owiany tajemnicą

W bardzo szybkim czasie projekty marki zaczęły zdobywać uznanie wśród gwiazd polskiego show biznesu, jak i również zagranicznych influencerek i top modelek. Lorena Rae, Maryna Linchuk, Sara Boruc-Mannei, Nima Benati, Christina Musacchio, Natalie Lim, Karolina Gilon, Karolina Pisarek czy Marcelina Zawadzka to zaledwie nieliczne grono gwiazd, które pokochało ubrania EPPRAM.

EPPRAM sukces owiany tajemnicą

Mimo mocno wypracowanej pozycji w świecie mody Julia Kuczyńska nie zdecydowała się na sygnowanie
od samego początku swoim nazwiskiem marki. Dlaczego?  „Od początku moim i Lany założeniem było, aby marka obroniła się sama, i sama zapracowała na swój sukces. PR nieodbywający się za pośrednictwem moich zasięgów okazał się wystarczający, aby marka miała świetny start. Otrzymałyśmy bardzo dobry feedback ze strony naszych klientów i to jest dla nas najważniejsze”.

EPPRAM sukces owiany tajemnicą

W swojej debiutanckiej kolekcji marka stawia na funkcjonalne marynarki podane w nowoczesnej formie, które w zależności od stylizacji doskonale sprawdzą się zarówno na co dzień jak i na specjalne okazje. W kolekcji można znaleźć również dobrze skrojone garniturowe spodnie, a także wegańskie torebki i dodatki.

Jak dodaje wspólniczka Julii, a zarazem bliska przyjaciółka Lana Nguyen: „Praca nad kolekcją trwała ponad rok. W tym czasie wypracowałyśmy nasz wspólny styl. Proces twórczy rozpoczęłyśmy od poszukiwania najlepszej jakości włoskich tkanin, które idealnie sprawdziły się przy wymagających konstrukcjach marynarek”.

EPPRAM sukces owiany tajemnicą

W DNA marki zostały wpisane takie wartości jak odwaga czy indywidualizm. EPPRAM kieruje swoje kolekcje do świadomych i nowoczesnych, pewnych siebie kobiet i dziewczyn ceniących nie tylko ładne fasony i wzory, ale także funkcjonalność.

EPPRAM sukces owiany tajemnicą

Julia oraz Lana stawiają w swojej marce na zrównoważony rozwój, dlatego torebki i dodatki tworzone są we współpracy z marką Alexandra K – specjalizującą się w produkcji wegańskich i przyjaznych środowisku torebek i akcesoriów. Torebki szyte są ręcznie w Polsce z tkanin innowacyjnych, które są nie tylko wegańskie, ale również ich produkcja jest ekologiczna.

EPPRAM sukces owiany tajemnicą

Marka zapowiada dynamiczny rozwój na zagraniczne rynki oraz sukcesywne poszerzanie swojej kolekcji o kolejne modele. Warto również zwrócić uwagę na kampanię wizerunkową marki, która została wzbogacona teraz o niepublikowane wcześniej kadry, na których pozuje Julia razem z amerykańską modelką: Audreyana Michelle. Zdjęcia powstały na malowniczej plaży w Malibu. Minimalistyczny klimat kolekcji perfekcyjnie wpisany został w piękno przyrody. Otwarta przestrzeń, spokój, szum fal i majestatyczny zachód słońca. To wszystko maluje piękny, silny i wyzwolony obraz kobiety Eppram. Siła natury to najlepsze tło do podkreślenia funkcjonalnego i minimalistycznego obrazu marki. Kobieta Eppram nie ma wieku, ma za to świadomość swoich atutów, a z życia chce czerpać garściami. „Bądź kobietą Eppram”.