Dixie D’Amelio prowadzi jeden z z 10 najczęściej obserwowanych kanałów na TikToku. Jej internetową działalność śledzi ponad 90 milionów osób. Jest również twórczynią najszybciej rozwijającego się kanału YouTube na świecie, a w 2020 roku została uznana za jedną z 10 najlepszych twórców Breakout. Influencerka rozpoczęła też karierę muzyczną, jej dwa utwory stały się hitami. Debiutancki singiel „Be Happy” odtworzono już ponad 300 milionów razy, w tym 108 milionów wyświetleń na Youtube. Najnowszy utwór – „Psycho” – zebrał już 1,5 miliona odtworzeń, wyniki te stale rosną.
Dixie D’Amelio nową ambasadorką sportowej marki
Dzięki swoim zdolnościom i popularności D’Amelio podejmuje wiele współprac. Jedną z nich jest udział w kampanii marki Puma. She Moves Us to platforma wspierająca kobiety, przyczyniły się do rozwoju kultury i sportu na całym świecie.
– Sport, moda i muzyka są ogromną częścią mojego życia i tego kim jestem, dlatego bardzo się cieszę na współpracę z marką Puma, która łączy wszystkie te trzy dziedziny – powiedziała Dixie D’Amelio. W 2022 pojawi się jej własna kolekcja stworzona wspólnie z marką.