Gwyneth Paltrow bohaterką filmu krótkometrażowego

on

unnamed

Czułe Historie Nº4

TOUS, we współpracy z agencją reklamową SCPF, przedstawia czwartą odsłonę Czułych Historii – nowej kampanii marki prezentującej kolekcję wiosna/lato.

Historia, której główną bohaterką jest aktorka Gwyneth Paltrow, to nowe, inteligentne i zabawne spojrzenie na czułość, jedną z najważniejszych wartości marki.

Nowy odcinek Czułych Historii stanowi kontynuację poprzednich opowieści z cyklu, w których poruszono tematy różnicy wieku, utrudnień czasu i bezwarunkowej miłości między ojcem i córką. Tym razem motywem przewodnim jest siła miłości, która potrafi zbliżać oddalone od siebie osoby.
Gwyneth Paltrow wciela się w rolę Alice, kobiety, która dzień za dniem czuje i przeżywa miłość swojego partnera, mimo dzielącej ich odległości.

Podobnie jak w przypadku poprzednich odcinków Czułych Historii, producentem kampanii audiowizualnej jest Víctor Carrey (z firmy produkcyjnej Puente Aéreo), który wnosi do projektu na wskroś filmowe podejście, wpisując go w założenia marki TOUS dotyczące tworzenia niebanalnych treści wysokiej jakości.

 

O marce TOUS

Założona w 1920 roku firma podbiła rynki, kiedy na jej czele stanęli Rosa Oriol i Salvador Tous, stawiając na innowacyjną koncepcję biżuterii wyróżniającej się na tle ekskluzywnych kolekcji w tradycyjnym stylu. TOUS przekształciła się w markę „lifestyle’ową”, której oferta – poza biżuterią – objęła linie torebek, perfum, zegarków, okularów i akcesoriów reprezentujących luksusowe produkty z przystępnej półki cenowej.

Obecnie TOUS może pochwalić się silną pozycją marki globalnej, obecnej na 5 kontynentach i mającej ponad 500 firmowych sklepów w takich miastach, jak Barcelona, Madryt, Nowy Jork, Miami, Szanghaj, Tokio, Moskwa, Meksyk czy Dubaj.
www.tous.com